Balanssiklubit

Aktivoidu. Pysy aktiivisena.

Löydä tiesi Balanssiin – Kuntosalipalvelut lähelläsi

Löydä tiesi Balanssiin – Kuntosali palvelut lähelläsi

Balanssiklubeilla olemme vahvasti sitoutuneet tarjoamaan laadukkaita kuntosalipalveluita ja liikunnallisen yhteisön sinulle. Toimipaikkojamme löytyy viidestä eri paikasta: Nummelasta, Vihdistä, Veikkolasta, Karkkilasta ja Valmennuskeskus eli toiminnallisen harjoittelun sali myös Nummelasta.

Olemme matalan kynnyksen liikuttaja sinulle, joka olet liikuntaharrastuksen alkumetreillä, palaamassa liikunnan pariin, aktiivikuntoilija tai urheilija. Meillä asiakkaita 13- vuotiaista aina yli 90-vuotiaisiin asti. Tarjoamme liikunta- ja valmennuspalveluita kaikille ikäryhmille ja tavoitteille. Meillä voit harjoitella omien aikataulujesi ja tavoitteidesi mukaan, liikunnan ammattilaisten tuella.

Kuntosalipalvelut

Kuntosali palvelut

Korkeatasoiset kuntosalipalvelut; Technogym-laitteet, ammattitaitoinen henkilökunta, korkea siisteyden taso, mukavuustekijät kuten saunat ja taustamusiikki. Paljon ryhmäliikuntatunteja Nummelassa ja Vihdissä. Laaja palveluvalikoima riippuen toimipisteestä. Treenaaminen on mukavaa ja tehokasta missä tahansa toimipisteessämme.

Palvelut

Balanssiklubit Instagramissa:

Balanssiklubit Instagramissa:

📹 Tänään Balanssin YouTube-kanavalla on ohjelmassa 4 liikkeen kehonhuoltotreeni. ☀️🤸‍♀

Katso video kokonaisuudessaan Balanssin Youtube-kanavalta. Linkki Youtube-kanavalle biossa. 👆

Ensimmäinen liike: Kylkivenytys
☀️Saman puolen käsi ja jalka liikkuu
☀️Aseta jalka takakautta toisen jalan viereen ja tuo samanaikaisesti käsi kohti taivasta
☀️Voit tuoda toisen käden lanteille tai antaa roikkua vieressä
☀️Tee 10 kevyttä pumppausta ja vaihda puolta

Toinen liike: Askelkyykky eteen 
☀️Lähde astumaan askelkyykkyä eteen tuoden samalla molemmat kädet kohti taivasta 
☀️Anna selän ja olkapäiden venyä tuodessasi kädet ylös
☀️Tee muutama pumppaus alhaalla ja vaihda sen jälkeen toiselle puolelle

Kolmas liike: Punnerrusasennossa lonkan venytys
☀️Ota hyvä punnerrusasento niin, että kädet ovat hartioiden leveydellä 
☀️Lähde astumaan jalkaa käden vierelle
☀️Tee aina 5 pumppausta puolelle, jonka jälkeen astu toinen jalka eteen

Neljäs liike: Lonkan ja rangan kierto
☀️Asetu selälleen makaamaan ja aseta kädet suoriksi sivuille
☀️Pidä toinen jalka suorana maassa ja toinen nosta 90° kulmaan ylös
☀️Tämän jälkeen vie jalka kehon toiselle puolelle lähelle maata
☀️Pidä kädet koko ajan maassa kiinni

➡️ Tee liikkeitä noin 1 minuutin ajan per liike. Liikkeiden välissä pidä noin 15-20 sekunnin palautus. Voit tehdä treenin noin 3-4 kertaa ilman suurempia taukoja. 💥🤸

Kehonhuollon avulla pystyt ylläpitämään liikelaajuuksia, joka tukee esimerkiksi kuntosaliharjoittelua. Kehonhuollon avulla pystytään myös ennaltaehkäisemään erilaisia loukkaantumisia. Joten muista siis myös aktiivinen kehonhuolto harjoittelu.👌

#balanssiklubit #löydätiesibalanssiin
…niin on mukavampi seuraavan aloittaa treeni 🙂
📹Huomenna Balanssin YouTube-kanavalla on ohjelmassa 4 liikkeen kehonhuoltotreeni. ☀️🤸‍♀ 

Kehonhuollon avulla pystyt ylläpitämään liikelaajuuksia, joka tukee esimerkiksi kuntosaliharjoittelua. Kehonhuollon avulla pystytään myös ennaltaehkäisemään erilaisia loukkaantumisia. Joten muista siis myös aktiivinen kehonhuolto harjoittelu.👌 

Pysy huomenna kuulolla. 😊🤸 

Linkki Youtube-kanavalle biossa.👆

#balanssiklubit #löydätiesibalanssiin
Vierumäki Chalet -lomahuoneiston kesätarjous balanssiklubilaisille hintaan 110 € yöltä! ☀️🏌️⛳

Huoneistoissa (45 m2) makuuhuone, alkovi, sekä hyvin varusteltu keittiö. Huoneisto sijaitsee ensimmäisessä kerroksessa, ja siitä on suora näkymä Golf-kentälle. 

☀️Koko: 45 m²
☀️Makuupaikat: 2+2
☀️Ruoanlaittomahdollisuudet: Erinomainen varustelu
☀️Minimivaraus: 2 yötä

Varaustiedustelut: asiakaspalvelu@balanssiklubit.fi

Lisätietoja: https://balanssilomat.fi/ 👉 Linkki biossa.

#balanssilomat
📹 Tällä viikolla Balanssin YouTube-kanavalla on ohjelmassa viiden liikkeen treeni, jossa hyödynnetään Balanssivalmennuksen painohulavannetta. ☀️🤸‍♀

Balanssivalmennuksella on myynnissä painohulavanne, jonka voi ottaa vaikka matkalaukkuun mukaan, sillä sen saa pieniin osiin ja helposti koottua.👌🙂 Kesä on mainio aika hyödyntää hulavannetta ulkona treenaamiseen.☀️

Treenin rakenne: 
1. Liike: Hulavanne
2. Liike: Kyykkyhyppy
3. Liike: Hulavanne
4. Liike: Askelkyykkyhyppy
5. Liike: Hulavanne

Hulavannetta pyörittäessä ota huomioon: 
☀️ Tukeva asento jaloista ja polvet hieman koukussa
☀️ Keskivartalo tiukkana ja selkä suorana

Liike: Kyykkyhyppy
☀️Asetu kyykky asentoon. (Jalat hartioiden leveydellä, selkä suorana, keskivartalo tiukkana ja varpaat hieman ulospäin)
☀️Lähde laskeutumaan noin 90° kyykkyyn ja nouse sieltä räjähtävästi hypäten samalla ilmaan
☀️Varmista, että polvet ja varpaat menevät samaan suuntaan ja selkä pysyy suorana
☀️Pidä liike yhtenäisenä ja hallittuna sekä ota kädet liikkeen tueksi mukaan
☀️Tee hypyt omaan tahtiin, jotta liike menee teknisesti oikein

Liike: Askelkyykkyhyppy
☀️Asetu askelkyykky asentoon
☀️Lähde hyppäämään toiselle puolelle askelkyykky asentoon ottaen kädet samalla mukaan
☀️Varmista, että polvet ja varpaat menevät samaan suuntaan ja selkä pysyy suorana 
☀️Pidä liike yhtenäisenä ja hallittuna
☀️Tee hypyt omaan tahtiin, jotta liike menee teknisesti oikein

Tee liikkeet peräkkäin noin 1 minuutin työajalla ja 20 sekunnin vaihdoilla, toista treeni 3-4 kertaa! Kierroksien välissä noin 2 minuutin palautus.💥
Voit nopeuttaa tahtia kierroksien edetessä!🤸

Katso video YouTubesta jos et ole vielä nähnyt sitä.🙂

Linkki YouTube-kanavalle löytyy biosta.👆 Balanssivalmennuksen hulavanne löytyy Balanssivalmennuksen verkkosivuilta. Linkki biossa. 👆

#balanssiklubit #löydätiesibalanssiin
Balanssilta löytyy kesätreeniin vaihtoehtoja kaikille!😍☀️

Voit hankkia kesäkortin, jolla treenaat 2 kuukautta ostopäivästä, tai jos olet lomailemassa ja tarvitset lyhyempää treeniaikaa, niin meiltä löydät viikkokortin tai kertakäynnin.

☀️ Kesäkortilla (kaikki klubit) treenaat kaikilla klubeilla 2 kuukautta ostopäivästä. Saat käyttöösi kuntosalit, ryhmäliikuntatunnit ja valmennuskeskuksen.
☀️ Viikkokortti oikeuttaa kaikkien Balanssin toimipisteiden ja palveluiden käyttöön 7 päivän ajan.
☀️ Kertakäynnillä pääset sisään oston tehtyäsi pin-koodilla.
☀️ Karkkilan kesäkortilla treenaat Karkkilan Balanssilla 2 kuukautta ostopäivämäärästä.

Tule nauttimaan kesästä ja pysy kunnossa Balanssilla!🤸

Lunasta tarjoukset bion linkistä 👆

#balanssiklubit #löydätiesibalanssiin
📹 Tällä viikolla Balanssin YouTube-kanavalla on ohjelmassa viiden liikkeen treeni, jossa hyödynnetään Balanssivalmennuksen painohulavannetta. ☀️🤸‍♀

Balanssivalmennuksella on myynnissä painohulavanne, jonka voi ottaa vaikka matkalaukkuun mukaan, sillä sen saa pieniin osiin ja helposti koottua.👌🙂 Kesä on mainio aika hyödyntää hulavannetta ulkona treenaamiseen.☀️ 

Katso video YouTubesta jos et ole vielä nähnyt sitä.🙂

Treenin rakenne: 
1. Liike: Hulavanne
2. Liike: Kyykkyhyppy
3. Liike: Hulavanne
4. Liike: Askelkyykkyhyppy
5. Liike: Hulavanne

Linkki YouTube-kanavalle löytyy biosta.👆

Balanssivalmennuksen hulavanne löytyy Balanssivalmennuksen verkkosivuilta. Linkki biossa. 👆

Hauskoja treenejä! 😍

#balanssiklubit #löydätiesibalanssiin
Fiilistä kesän treeneihin🌞
Kesän personal training paketti on hyvä buusti jos kaipaat vaihtelua treenin, haluat haastaa itsesi tai saada askelmerkit juoksua varten kuntoon. Räätälöi nyt itsellesi sopiva paketti!

Personal Trainer Antin kesätarjous:
☀️ 5 ohjausta 199 € (arvo 300€)☀️

5 ohjausta mihin kuuluu alkukartoitus ja 2 ohjattua saliharjoitusta sekä treeniohjelma. Lisäksi voit vapaasti valita kaksi harjoitusta.

Sisältää:
● 2 x ohjattu kuntosaliohjaus + treeniohjelman ́
● Alkukartoitus
- inbody mittaus, lihaskuntotestit ja liikkuvuustesti

Vapaasti valittavat harjoitukset:
● Saliohjaus + toinen treeniohjelma
● Saliohjaus
● Juoksuharjoitus + treeniohjelma
● Juoksutekniikkaharjoitus
● Polkujuoksu harjoitus
● Porrastreeni
● Keppijumppa + liikkuvuus
● Hiit kahvakuula + cardio
● Intervalli harjoitus radalla
● Sauvoilla tehtävä mäkitreeni
● Porrastettu maksimisyke testi juoksuradalla

Juoksutreenit järjestetään Veikkolan yleisurheilukentän yhteydessä. Polkujuoksu treenit pidetään Nuuksion poluilla, Mäkijuoksu Swinghill laskettelukeskuksen rinteessä.

Valmentaja Antti Lappeteläinen
Tervetuloa mukaan!
asiakaspalvelu@balanssiklubit.fi

#balanssiklubit #löydätiesibalanssiin
Tavoitteenamme ei ole "vielä ehdit kesäkuntoon", vaan löydämme juuri sinulle sopivan tavan treenata, nauttia kesästä ja voida hyvin.

Personal Trainer Mallan kesätarjous:
☀️3 kertaa 199 €
☀️5 kertaa 299 €
☀️10 kertaa 550€

Voimme treenata vaikka kerran kahdessa viikossa, ja harjoitukset voivat olla muutakin kuin salitreeniä – vaikkapa kahvakuulaohjelma, jonka voit tehdä laiturilla.☀️ 

Palveluun sisältyy alkukartoitus, kehonkoostumusmittaus sekä ravintovinkkejä. Lähde mukaan ja löydä oma kesätreenityylisi! 💪 

lmoittaudu mukaan!
asiakaspalvelu@balanssiklubit.fi

#balanssiklubit #löydätiesibalanssiin
📹 Tänään Balanssin YouTube-kanavalla on ohjelmassa viiden liikkeen treeni, jossa hyödynnetään Balanssivalmennuksen painohulavannetta. ☀️🤸‍♀

Balanssivalmennuksella on myynnissä painohulavanne, jonka voi ottaa vaikka matkalaukkuun mukaan, sillä sen saa pieniin osiin ja helposti koottua.👌🙂 Kesä on mainio aika hyödyntää hulavannetta ulkona treenaamiseen.☀️

Katso treeni kokonaisuudessaan Balanssin Youtube-kanavalta linkki kanavalle löytyy biosta. 👆🏼

Treenin rakenne: 
1. Liike: Hulavanne
2. Liike: Kyykkyhyppy
3. Liike: Hulavanne
4. Liike: Askelkyykkyhyppy
5. Liike: Hulavanne

Hulavannetta pyörittäessä ota huomioon: 
☀️ Tukeva asento jaloista ja polvet hieman koukussa
☀️ Keskivartalo tiukkana ja selkä suorana

Liike: Kyykkyhyppy
☀️Asetu kyykky asentoon. (Jalat hartioiden leveydellä, selkä suorana, keskivartalo tiukkana ja varpaat hieman ulospäin)
☀️Lähde laskeutumaan noin 90° kyykkyyn ja nouse sieltä räjähtävästi hypäten samalla ilmaan
☀️Varmista, että polvet ja varpaat menevät samaan suuntaan ja selkä pysyy suorana
☀️Pidä liike yhtenäisenä ja hallittuna sekä ota kädet liikkeen tueksi mukaan
☀️Tee hypyt omaan tahtiin, jotta liike menee teknisesti oikein

Liike: Askelkyykkyhyppy
☀️Asetu askelkyykky asentoon
☀️Lähde hyppäämään toiselle puolelle askelkyykky asentoon ottaen kädet samalla mukaan
☀️Varmista, että polvet ja varpaat menevät samaan suuntaan ja selkä pysyy suorana 
☀️Pidä liike yhtenäisenä ja hallittuna
☀️Tee hypyt omaan tahtiin, jotta liike menee teknisesti oikein

Tee liikkeet peräkkäin noin 1 minuutin työajalla ja 20 sekunnin vaihdoilla, toista treeni 3-4 kertaa! Kierroksien välissä noin 2 minuutin palautus.💥
Voit nopeuttaa tahtia kierroksien edetessä!🤸

Linkki balanssivalmennuksen painohulavanteeseen löytyy biosta. 👆🏼

#balanssiklubit #löydätiesibalanssiin
Loading the next set of instagram posts...

BALANSSIVALMENNUS

Tarvikkeet & Varusteet

KLUBILAISEN
EDUT

  • Aidosti vihtiläinen yritys

  • Viisi eri toimipistettä lähelläsi

  • Monipuolinen laitteisto

  • Mahtava ilmapiiri

  • Viihtyisät tilat
  • Auki vuoden jokaisena päivänä

  • Treenaamaan 04-23

  • Kattava valikoima ryhmäliikuntaa

  • Ammattitaitoinen henkilökunta

Balanssiklubit

Liity nyt