Jäsenyys
Kuinka voin liittyä jäseneksi?
Liittyä voit täältä valitsemalla itsellesi sopivimman jäsenyyden. Maksettuasi ensimmäisen kuukauden sekä aloitusmaksun saat sähköpostiin PIN-koodin, jolla pääset heti käyttämään palveluitamme. PIN-koodi oikeuttaa sinulle sisäänpääsyn ja käyttöoikeuden valitsemaasi keskukseen.
Käythän noutamassa kulkukortin asiakaspalvelusta sen aukioloaikana. PIN-koodi toimii 7 päivää oston jälkeen.
Jäsenyyden voimassaoloajan näet oston yhteydessä. Laskutus tapahtuu neljän (4) viikon välein ja eräpäivä määräytyy ostopäivän mukaan.
E-lasku on veloitukseton vaihtoehto sinulle, paperilaskuista veloitamme 5 € / lähetetty lasku. E-laskun saat käyttöön omasta verkkopankistasi. Tarvitset e-laskujen vastaanottamiseksi yksilöintitiedon, se on asiakasnumerosi. Asiakasnumero on nähtävissä omilla sivuillasi tai jos olet liittynyt verkossa, on asiakasnumero tullut sinulle tervetuloa viestin yhteydessä. Mikäli et löydä asiakasnumeroasi, voit lähettää meille myös sähköpostia asiakaspalvelu@balanssiklubit.fi , niin lähetämme sen sinulle. Verkkopankissanne on lista yrityksistä, jotka voivat lähettää e-laskuja. Valitse listalta ”Balanssiklubit” ja syötä asiakasnumerosi kohtaan ”yksilöintitiedot”. Kun olet hyväksynyt e-laskupalvelun käyttöösi, saat jatkossa laskusi ilman laskutuslisää suoraan verkkopankkiisi. E-laskun aktivointiohjeet löydät myös paperisena saamastasi laskusta. Kun aktivoit maksun menemään automaattisesti tililtäsi, e-lasku toimii kuten suoraveloitus, helposti ja vaivattomasti.
Olen ostanut asiakkuuden verkosta, miten saan kulkukortin?
Voit noutaa sen asiakaspalvelusta sen auki ollessa, tai se voidaan postittaa sinulle pyynnöstäsi 5 € lisämaksusta.
Mikä on ikäraja Balanssiklubeilla?
Meille nuoret ovat erittäin tervetulleita ja nuorisojäsenyystuote on tarkoitettu 13–16-vuotiaille asiakkaille. Alle 18-vuotiaat nuoret harjoittelevat aina vanhempien vastuulla ja huoltaja on myös vastuussa jäsenyyslaskuista. Alle 18-vuotias ei voi tulla yksin tekemään sopimusta.
Voinko ottaa kaverin mukaan treenaamaan salille?
Kyllä voit, kertamaksulla voit ottaa kaverin mukaan, voit ostaa sen täältä. Oman kortin tai kulkuluvan luovuttaminen on kielletty, kulkukortti on aina henkilökohtainen ja sen väärinkäyttö aiheuttaa kortin sulkemisen ja sakkomaksun 100 € kortin luovuttajalle.
Haluaisin irtisanoa jäsenyyteni, miten toimin?
Irtisanoutumiset hoidetaan aina kirjallisesti. Ota yhteyttä asiakaspalvelu@balanssiklubit.fi ja arvostamme jos laitat vielä muutamalla sanalla syyn irtisanoutumiselle, jotta voimme käyttää tietoa hyväksi tulevaisuudessa. Huomioithan, että irtisanoutuminen onnistuu seuraavan laskutuskauden loppuun.
Irtisanoutumisilmoitus kirjataan sähköpostin saapumispäivän mukaan ja sinuun ollaan yhteydessä sähköpostilla ennen jäsenyytesi päättymistä. Mikäli irtisanoutumisilmoitus lähetetään johonkin toiseen sähköpostiin, kun asiakaspalvelu@balanssiklubit.fi sitä ei voida käsitellä ja irtisanoutumisaika alkaa siitä päivästä, kun viesti on tullut oikeaan osoitteeseen.
Mikäli haluat uudestaan liittyä jäseneksi, voit sen tehdä verkkokaupassa kirjautumalla sisälle, jos sähköpostisi ei ole vaihtunut. Maksamalla valitsemasi jäsenyyden sekä liittymismaksun, jäsenyytesi aktivoituu välittömästi ja pääset takaisin liikuntapalveluiden pariin.
Haluaisin tauottaa jäsenyyteni, miten voin tehdä sen?
Jäsenyyden tauotus tulee aina tehdä kirjallisesti ja se onnistuu seuraavan laskutuskauden loppuun. Tauolle tulee aina ilmoittaa loppumispäivä ja laskutus alkaa tauon päätyttyä. Jäsenyyden voit tauottaa 1–6-kuukauden ajaksi. Jäsenyyttä ei voi tauottaa jälkikäteen. Tauon aikana jäsenmaksuja ei veloiteta eikä kulkulupa toimi.
Miten kulkukortti / koodi toimii?
PIN-koodi / kulkukorttia näytetään ulko-ovella olevaan lukulaitteeseen keskelle, siihen syttyy vihreä valo, joka kertoo, että ovi / portti on auki.
Mikäli olet menossa kuntosalille / ryhmäliikuntatunnille, muista myös kirjata itsesi sisälle kosketusnäytön kautta.
Olen hukannut kortin, enkä pääse sisälle, miten toimin?
Rikkoutuneen tai hukkuneen kortin saat lunastettua itsellesi asiakaspalvelusta. Uuden kulkukortin hinta on 10 €.
Mihin kellon aikaan pääsen harjoittelemaan?
Kaikkien keskuksien aukioloaika avainkortilla on klo 04.00-23.00, ulkona keskuksesta tulee olla 24.00 mennessä.
Onko teillä personal training palveluita?
Meillä on useita personal trainereita, monilla eri osaamisalueilla. Ota yhteys vastaanottoon ja varataan sinulle näytetunti personal trainerin kanssa.
Voinko soittaa asiakaspalveluun?
Voit soittaa asiakaspalveluun. Puhelimeen vastataan asiakaspalvelun aukioloaikoina, jos asiakaspalvelussa ei ole ruuhkaa. Puhelimeen ei vastata asiakaspalvelun aukioloaikojen ulkopuolella. Parhaiten saat meihin yhteyttä sähköpostilla. Puhelimessa et voi ilmoittaa tauosta tai irtisanoutumisesta, ne tulee hoitaa aina kirjallisesti.
Mitä varusteita tarvitsen kuntosalille tullessani?
Tarvitset tullessasi. Sisäkengät, urheiluvaatteet, jumapullon ja halutessasi hikipyyhkeen. Tervetuloa treenaamaan!
Laskut ja maksaminen
Voinko maksaa palveluita erilaisilla liikuntaeduilla?
Kyllä voit! Meillä käy kaikki liikuntaedut ja niitä voit käyttää palveluiden maksamiseen. Lisäksi omilla sivuillasi voit ladata sekä Smartumin että ePassin liikuntamaksut suoraan tilillesi, juuri silloin kun sinulle parhaiten sopii. Omille sivuillesi pääset kirjautumaan sähköpostiosoitteellasi.
Liikuntaeduilla maksaessasi liikuntasetelit tai sähköinen saldo tulee toimittaa neljä viikkoa ennen seuraavan laskun eräpäivää, jotta saldo ehtii varmasti laskun käsittelyyn. Mikäli lasku on lähetetty ennen setelien/saldon käsittelyä, hyvitys siirtyy seuraavan kuukauden laskutukseen.
Liikuntasetelit voit toimittaa asiakaspalveluun sen aukioloaikoina. Huomaathan, että ennakkoon siirrettyjä seteleitä tai liikuntasaldoa ei palauteta.
Tarkemmat liikuntaetujen käyttöohjeet löydät aina ko. palveluntarjoajan omilta verkkosivuilta.
Mikäli työnantajasi haluaa, että osa liikuntamaksustasi laskutetaan suoraan, laitathan tarkat tiedot sähköpostilla asiakaspalvelu@balanssiklubit.fi.
Voinko käydä kertamaksulla, vaikka asiakaspalvelu ei ole avoinna?
Voit lunastaa kertakäynnin tästä ja saat välittömästi sähköpostilla PIN-koodin, jolla pääset sisälle valitsemallesi keskukselle. Huomioithan, että koodi lähetetään sähköpostiin. Ole siis tarkka, että sähköpostiosoitteesi on oikein oston yhteydessä.
Sain huomautuslaskun, mitä teen?
Ei huolta, laskusi on mennyt automaattiseen muistutuspalveluumme, ja mikäli olet sen ajoissa maksanut tai pienellä viiveellä laskulla olevalle tilinumerolle ja oikealla viitenumerolla, laitatko laskulla näkyvään sähköpostiosoitteeseen viestin, laskutuskumppanimme selvittää asian.
Voinko maksaa Personal Trainingin osissa?
Kyllä, 5 kerran paketin 2 osassa, 10 kerran paketin 3 osassa, 15 kerran paketin 4 osassa, 20 kerran paketin 5 osassa ja isommista paketeista voit kysyä lisää maksusuunnitelmasta.
Ryhmäliikunta
Haluaisin varata paikan ryhmäliikuntatunnille, mitä teen?
Saat varattua tunnin omilla tunnuksillasi tästä.Kirjautumistunnus on sähköpostiosoitteesi. Saat automaattisesti tilattua salasanan jos olet unohtanut sen. Mikäli jäsenyyteesi ei kuulu oikeutta ryhmäliikuntatuntivarauksiin, laita meille sähköpostia, niin päivitetään jäsenyys kattamaan myös ryhmäliikuntatunnit.
Mitä jos en päässyt osallistumaan ryhmäliikuntatunnille?
Laita meille sähköpostia, niin poistetaan saapumatta jäänyt varaus.
Ryhmäliikunta
Haluaisin varata paikan ryhmäliikuntatunnille, mitä teen?
Saat varattua tunnin omilla tunnuksillasi tästä.Kirjautumistunnus on sähköpostiosoitteesi. Saat automaattisesti tilattua salasanan jos olet unohtanut sen. Mikäli jäsenyyteesi ei kuulu oikeutta ryhmäliikuntatuntivarauksiin, laita meille sähköpostia, niin päivitetään jäsenyys kattamaan myös ryhmäliikuntatunnit.
Mitä jos en päässyt osallistumaan tunnille?
Laita meille sähköpostia, niin poistetaan saapumatta jäänyt varaus.
Vinkkejä
Laiteopastuksia sekä vinkkejä treeniin ja ravintoon
Käy tutustumassa Balanssin YouTube-kanavaan sieltä löytyy asiakkaillemme paljon materiaalia liittyen kaikkiin palveluihimme. Katso videot tästä.
Sosiaalisen median kautta ajankohtaisimmat aiheet
Päivitämme sosiaalisen median kanavia asiakkaitamme varten. Sieltä löydät treenivinkkien lisäksi myös tiedot tapahtumista, tarjouksista ja mahdolliset aukioloaikojen muutokset.
Käy halutessasi ottamassa seurantaan: